Baton "Lion" w wersji fit



Kolejna odsłona zdrowych słodyczy. Tym razem wersja przenośna, czyli batony - z daktyli, masła orzechowego i wafli ryżowych. Te słodkości smakują nawet osobom, które zaklinają się, że nie lubią daktyli. Ilości poszczególnych składników to rzecz gustu, więc nie przywiązujcie się za bardzo do proporcji.

                                                                
  Składniki:

150g daktyli 
4 łyżki masła orzechowego (ja zawsze wybieram takie z kawałkami orzechów)
3 pokruszone wafle ryżowe
50g gorzkiej czekolady

Daktyle zalewamy wrzątkiem i czekamy aż staną się miękkie (ok. 15 minut powinno wystarczyć). Następnie odsączamy i blendujemy. Do masy dodajemy masło orzechowe i pokruszone wafle i wszystko mieszamy. Formujemy batony/kulki. Ja wyłożyłam masę do keksówki, schłodziłam i pokroiłam na batony. Na koniec polewamy słodycze gorzką czekoladą. Prawda, że łatwe?

Komentarze

Popularne posty